Mai este o luna pana la Craciun, insa reclamele care au ca pretext aceasta sarbatoare nu au intarziat sa apara, multe dintre ele devenind virale. Mai mult decat reclame, fiecare are in spate o poveste emotionanta si un scop precis, care nu mereu este doar comercial.

Anul acesta, in reclama sa de Craciun (realizata de AMV BBDO), Sainsbury readuce in atentia publicului povestea, in stransa legatura cu ideea de caritate, si stilul narativ care atat de bine se potriveste cu spiritul Craciunului, reinviind un personaj adorat de copii, celebru pentru gafele sale, motanul Mog.

Acest lucru se realizeaza prin parteneriatul pe care compania l-a semnat cu scriitoarea de carti pentru copii Judith Kerr, care din 1970 pana in 2002, cand personajul Mog moare de batranete, a publicat 15 carti cuprinzand aventurile acestui motan-dezastru. Reaparitia lui Mog in atentia publicului este veridica si pentru ca volumele anterioare nu au fost scrise in ordine cronologica. Acum, Mog si dezastrele sale revin, atat in versiune animata in cadrul reclamei, cat si intr-o noua carte, semnata tot de Kerr, ca parte a campaniei de Craciun desfasurata de Sainsbury. Anul acesta, campania are si scop caritabil, prin sprijinirea organizatiei Salvati Copiii – care va primi ca donatie veniturile realizate din vanzarea exclusiva a acestei noi carti, dar isi propune si sa constientizeze opinia publica in legatura cu ingrijoratoarele studii conform carora unul din cinci copiii din Anglia termina primii ani de scoala cu lacune legate de abilitatile lor literare.

Citeste tot articolul pe marketingfocus.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here