Personalitatile din orice domeniu, atunci cand ies din tiparele propriilor realizari, continuand sa aiba un succes fulminant, devin legende contemporane, sursa de inspiratie si modele de urmat pentru generatii intregi. Suntem norocosi ca astfel de oameni nu sunt putini si, chiar daca nu mai sunt toti printre noi, spiritul lor a ramas, „viralizandu-se” si, sper eu, contaminand pe cati mai multi dintre noi. O astfel de personalitate este si regretatul Steve Jobs, omul care a revolutionat industria calculatoarelor (fiind co-fondator si director general la Apple Computer, dar si la studioul de animatie Pixar, pana cand a fost achizitionat de Disney, pentru ca, mai apoi, sa fie cel mai mare actionar al acesteia, cu 7%).

Inca din anii 80, Jobs a inteles importanta si impactul pe care o are imaginea asupra oamenilor, fie ca este vorba de imaginea produsului care urmeaza a fi achizitionat de catre acestia, fie ca este vorba, concret, de imaginea data de interfatele grafice ale computerelor personale. De calitatea acesteia depindea, printre altele, gradul de interes si de apreciere al clientilor fata de produsele companiei.

Citeste tot articolul pe marketingfocus.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here