Sunt un consumator derutat. Recunosc timid, cu jumatate de gura, nu cumva sa ma auda vreo firma sau companie de ale carei servicii se presupune ca am nevoie si sa sara pe mine (sa ma lamureasca, desigur). Numai ca ar face-o in asa fel incat sa ma deruteze si mai mult. Stiu asta pentru ca mereu patesc la fel… Sa ma explic:

Daca am nevoie, de exemplu, de o informatie simpla, intru si eu, ca tot omul modern, pe internet si dau o cautare cu ajutorul unui motor specializat. Pana aici, zero deruta. Dintre toate rezultatele, ghici ce aleg? Primele rezultate! Exact, numai ca primele sunt, de obicei, cele platite si nu mereu cele mai bune surse de informare… atunci le aleg pe cele „mai cunoscute”, numele cele mari de care ma lovesc la tot pasul si care ma bombardeaza pe toate canalele de comunicare cu ofertele lor senzationale si care mi s-au imprimat pe retina. Insa aici incepe deruta… amalgam de informatii, oferte, reclame statice, audio, animate sau tip pop-up intr-un amestec de linii, forme si culori. Clipesc des si simt cum o vaga ameteala incepe sa ma alinte. In secunda 2 (plus alea 10-15 cat am asteptat uneori sa se deschida site-ul) apas „x”-ul salvator si inchid. Concluzia? Un fel de sarba pe loc. Nu am inaintat, doar m-am ales cu joc de degete pe taste si… cam atat.

Citește aici articolul intreg.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here