Din seria „Reclama e mai tare ca moartea” sau „Simtul umorului bate moartea” va prezint azi cateva dintre firmele de pompe funebre din Brasov si modul in care isi atrag clientii. Majoritatea acestora sunt concentrate pe acelasi bulevard central, asa ca alegerea este dificila, avand in vedere ofertele tentante. Pe una dintre ele ati mai vazut-o si aici , dar acum mi-am propus sa va ofer o imagine de ansamblu:

1. Deja celebru, sloganul „Vrei nu vrei, tot la noi ajungi” este insotit de oferte interesante, cum ar fi serviciile complete sau reducerile pentru pensionari (30%), de unde reiese ca este mai ieftin sa mori daca esti pensionar. Daca nu esti pensionar, cine te pune sa mori mai devreme? Ma rog, pentru incapatanati, mai exista o sansa la ingropaciune. Plata in rate. Platibile lunar, din rai sau iad, in functie de unde e repartizat fiecare.

IMG_4066IMG_4065

IMG_4067

2. De peste drum, concurenta nu doarme (si nici nu moare!). Dimpotriva, joaca tare. Reducerea este de 40% si se pare ca nu este discriminatorie.

IMG_4068

3. Langa, alta firma, bine branduita, dar branding-ul costa, asa ca reducerea e doar pentru pensionari si doar de 30%.

IMG_4062

4. Tot pe aceeasi strada, nu mai putin celebra oferta pentru clientii fideli. De aceea, pensionarii nu au decat 15%, caci daca mor repetat, beneficiaza si de reducerile substantiale pentru fidelitate.

IMG_2463

5. Si vizavi, contra-oferta programului guvernamental „Prima casa”: Ultima casa. Oricum, iesi mai ieftin, ca au si ei reduceri, chiar daca mai modeste decat concurenta (10%-15%). Bineinteles, ca si aici trebuie sa respecti niste conditii: sa nu fi fost locatarul proprietar al altei ultime case, iar in viata sa fi fost pensionar sau macar un caz social (ca sa ai bonus, reducerea).

IMG_3356

6. Pentru a fi in pas cu ultimele tendinte, de aici iti poti procura accesoriile necesare. Nu te grabi, ca programul este… etern!! (Pentru cei cu dare de mana, prin accesorii se intelege si scara interioara!!)

IMG_3955

accesorii program etern

1 COMENTARIU

  1. Sunt multe servicii funerare in zona aceea (langa Strada Oasului si mai sus spre Faget), de parca nu ar mai avea oamenii alte idei de afaceri. Reclamele sunt totusi creative intr-o anumita masura, dar la oferte au cam dat-o in bara. Suna ceva de genul – ai reducere, ai si rate, nu trebuie decat sa mori. De ras sau de plans? 🙂

  2. Pe la noi prin Orade sunt cel putin 2 povesti de astea: una este ca numarul de masina e BH FUN…si alta e ca pe un anumit tramvai s-a lipit reclama pentru pompele funebre „La capatul drumului” iar pensionari au refuzat sa se urce 🙂

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here