Din seria „Reclama e mai tare ca moartea” sau „Simtul umorului bate moartea” va prezint azi cateva dintre firmele de pompe funebre din Brasov si modul in care isi atrag clientii. Majoritatea acestora sunt concentrate pe acelasi bulevard central, asa ca alegerea este dificila, avand in vedere ofertele tentante. Pe una dintre ele ati mai vazut-o si aici , dar acum mi-am propus sa va ofer o imagine de ansamblu:
1. Deja celebru, sloganul „Vrei nu vrei, tot la noi ajungi” este insotit de oferte interesante, cum ar fi serviciile complete sau reducerile pentru pensionari (30%), de unde reiese ca este mai ieftin sa mori daca esti pensionar. Daca nu esti pensionar, cine te pune sa mori mai devreme? Ma rog, pentru incapatanati, mai exista o sansa la ingropaciune. Plata in rate. Platibile lunar, din rai sau iad, in functie de unde e repartizat fiecare.
2. De peste drum, concurenta nu doarme (si nici nu moare!). Dimpotriva, joaca tare. Reducerea este de 40% si se pare ca nu este discriminatorie.
3. Langa, alta firma, bine branduita, dar branding-ul costa, asa ca reducerea e doar pentru pensionari si doar de 30%.
4. Tot pe aceeasi strada, nu mai putin celebra oferta pentru clientii fideli. De aceea, pensionarii nu au decat 15%, caci daca mor repetat, beneficiaza si de reducerile substantiale pentru fidelitate.
5. Si vizavi, contra-oferta programului guvernamental „Prima casa”: Ultima casa. Oricum, iesi mai ieftin, ca au si ei reduceri, chiar daca mai modeste decat concurenta (10%-15%). Bineinteles, ca si aici trebuie sa respecti niste conditii: sa nu fi fost locatarul proprietar al altei ultime case, iar in viata sa fi fost pensionar sau macar un caz social (ca sa ai bonus, reducerea).
6. Pentru a fi in pas cu ultimele tendinte, de aici iti poti procura accesoriile necesare. Nu te grabi, ca programul este… etern!! (Pentru cei cu dare de mana, prin accesorii se intelege si scara interioara!!)
Aia cu „clientul fidel ” e cea mai atrăgătoare. :)))
nu degeaba reclama e sufletul comertului…
🙂 Bag de seamă că la Braşov există un dezvoltat simţ al umorului.
Aia cu clientul fidel este „mortală”!
Am o singură nedumerire. Cum se face fidelizarea? 😛
face parte din tainele negotului asta…
[…] n-aveţi idei şi sunteţi într-o perioadă mai puţin “creatoare” s-o rugaţi pe Cristina sau pe Dana sau pe Irina s-o creeze pentru voi. Sau pe cine vreţi voi “creatoare” […]
Sunt multe servicii funerare in zona aceea (langa Strada Oasului si mai sus spre Faget), de parca nu ar mai avea oamenii alte idei de afaceri. Reclamele sunt totusi creative intr-o anumita masura, dar la oferte au cam dat-o in bara. Suna ceva de genul – ai reducere, ai si rate, nu trebuie decat sa mori. De ras sau de plans? 🙂
exact, ca daca nu mori, nu e business si atunci s-au straduit oamenii in zadar
Cam asa scria si pe un cavou: „Si noi am fost ca voi, si voi veti fi ca noi!”
am vazut in mai multe locuri… sadicut 🙂
” Noi ducem mortu’ cu tot confortu’ ” )))
;))))))
Cam asa ceva!!
Doamne fereste !!! Oricum nu ducem nimic cu noi cand …ne ducem…nici bogatu nici saracu …conteaza ce ramane dupa noi…zi frumoasa
asa e, dar pentru unii conteaza „cum” se duc, pentru altii sa aiba cu „ce” sa fie dusi 🙂 asta e viata!
foarte adevarat….spor si inspiratie pe masură in continuare
Multumesc la fel!!!
seara frumoasa si linistita
Pe la noi prin Orade sunt cel putin 2 povesti de astea: una este ca numarul de masina e BH FUN…si alta e ca pe un anumit tramvai s-a lipit reclama pentru pompele funebre „La capatul drumului” iar pensionari au refuzat sa se urce 🙂
Tare! Originalitatea romanilor se intinde dincolo de moarte!