In prezent, sa tii pasul cu toate noutatile si inovatiile in marketing nu este deloc usor. Atat de multe platforme, sisteme, canale si instrumente stau la dispozitia marketerilor, incat este dificil sa fie toate urmarite si utilizate in intregime. De aceea, este nevoie de anumite strategii in abordarea acestei situatii  si concentrarea pe nevoile si specificul industriei lor pentru a decide ce aduce cu adevarat valoare in compania in care acestia lucreaza.

De exemplu, o echipa de marketing poate opta pentru mentinerea strategiei actuale de AdWords, in timp ce investigheaza noi modalitati de a imbunatati mixul de marketing general sau social media. Alti manageri, pot descoperi importanta pregatirii sau infiintarii de departamente de Customer Experience. Altii, sa descopere ca dincolo de trainingul de marketing digital, intoarcerea la lucrurile de baza si  formarea de abilitati solide de strategic marketing sunt cheia spre cresterea sustenabila pe termen lung pe care o doresc managerii.

Desigur, marketerii incearca sa puna accent pe instrumentele care le aduc cele mai bune rezultate. Pentru asta ei trebuie sa stie ce si ce tehnologii au fost actualizate recent, dar si ce tehnici functioneaza in piata.

Janet Low, Vice Presedinte Servicii Clienti pentru regiunea Asia-Pacific (APAC) la Epsilon International considera ca anul acesta este importanta abordarea urmatoarelor directii de actiune:

1. CRM

2. Analiza datelor

3. Cartografierea comportamentul clientului in interactiunile cu compania (Customer Journey Mapping)

Citește tot articolul pe marketingfocus.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here