Fanta

Suntem acolo unde trebuie sa fim. In fond, de mici suntem „educati” in aceasta directie, asa ca nu va mai minunati de rezultate. Si nu ma refer doar la educatia primita acasa sau la scoala, ci si la cea pe care marketingul si publicitatea ne-o administreaza zilnic, prin toate canalele sale de comunicare. Indiferent de produsul sau de serviciul promovate, primim indemnuri, sfaturi si sugestii cat se poate de „altfel” in urma carora se urmareste doar achizitionarea acestora, desi noi ne alegem cu idei nu tocmai sanatoase si cu nevoi tocmai inventate.

Uite, cu ocazia inceperii noului an scolar, Fanta (o bautura „recomandata” celor mici, nu?) ofera drept cadou caiete purtatoare de indemnuri pline de intelepciune pentru toti elevii. Sa stie ce au de facut:

„Inapoi la scoala, inainte la distractie”

Of, draga noastra limba romana, bogata in sensuri, asa-i ca echipa Fanta se refera aici la „intoarcerea la scoala”? Si chiar asa, la scoala mergem sa ne distram sau sa ne alegem cu ceva util pentru viata? Nu zic ca nu ar fi bine ca procesul educatonal sa fie atractiv, dar chiar sinonim cu distractia, nu cred ca este cazul.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

Sunt de acord