Compania LÓreal a lansat o noua intiativa de marketing prin continut, Fab Beauty declarand raspicat ca obiectivul il reprezinta engagement-ul si calitatea acestuia si nu vanzarile. Pentru adeptii publicitatii „clasice”, pentru care calculele referitoare la ROI (return on investment) sunt de baza, poate parea de neinteles hotararea L’Oreal (al treilea cel mai mare marketer la nivel mondial cu un buget de 5.3 miliarde de dolari buget, in conformitate cu Ad Age Datacenter) de a investi masiv intr-un portal de continut global, nebranduit, fara magazin online, ba chiar in care sunt specificate si marcile concurente.

Fab Beauty este un site de continut foarte nisat, care se adreseaza in exclusivitate pasionatilor si expertilor in frumusete, dar scris intr-un limbaj accesibil tuturor. In fond, acest proiect face parte din angajamentul pe care L’Oreal si l-a luat fata de domeniul in care activeaza si fata de clientii sai, si anume acela de a promova si sutine frumusetea, fiind un concept pe care oamenii se bazeaza, un concept transformat intr-o industrie care inspira si pasioneaza. Fab, ale carui initiale vin de la „flair, artistry, beauty „– fler, arta, frumusete – a fost lansat fara mare tam-tam vara trecuta si este condus de lideri de opinie din zona de frumusete si moda care dezvolta trenduri si ofera secrete din culisele frumusetii din diferite culturi ale lumii.

An Verhulst-Santos, presedinte al diviziei produselor profesioniste L’Oreal, spune despre Fab ca se caracterizeaza prin „neutralitate, experienta, arta si nu prin plasare de produse”. Practic, numai brandurile care beneficiaza de o mare incredere pot face asta: cand toata lumea mizeaza pe mesaje de tip „push”, sa ofere informatii care sa atraga audienta (mesaje de tip „pull”), utilizand, in acelasi timp, spatiul Fab pentru a informa si testa.

Citeste tot articolul pe marketingfocus.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here