Reclama noastră cea de toate zilele (34)

48

Bro, la intrarea în Brașov ești întâmpinat pe limba ta cu ajutorul unei reclame la bere. Sau al unui panou de intrare în oraș, cu vrei s-o iei, bro!

Rămânem tot în județ, de data asta în Comarnic, acolo unde poți cumpăra „Pesțe” proaspăt. Ok, deși nu știu ce înseamnă „pesțe”, știu că e o greșeală. Deși nu știu cum de nimeni nu a văzut-o și a fost făcut așa ditamai bannerul, știu că se lăfăie fără nicio jenă deasupra intrării pescăriei.

Deci, aia e. N-oi fi tu primul, n-oi fi tu nici ultimul, da’ cum e vorba de întrecere (că doar nu degeaba se zice că ar fi „gimnastică” sau „sport”), de ce să nu fii cel mai bun? La „maraton”, se înțelege. Sau nu se înțelege?

Ce alt eufemism mai inspirat vreți? Dacă nici scriitori de afișe nu mai sunt inspirați, atunci, zău, că nu mai știu cine ar putea fi. Așadar, te bagi la un pahar de bună dispoziție lichidă? Atenție! Deși nu se precizează, de la o anumită cantitate în sus, „buna dispoziție” se transformă în „vomă dispoziție” (sau, după caz, în „scandal dispoziție”, „trei cărări dispoziție” sau chiar „șanț dispoziție”)!

Am cumpărat ceva textil (nici nu mai știu ce), dar important e că e ușor de ca’cat. Bine, nu știu cum se ca’chează, dar dacă e ușor, mă bazez că învăț repede!

Nu-i frumos să râzi de alții, doar că brandul ăsta m-a prins în ofsaid: „Colectar de mai bun”. M-a lăsat colectar de mirări sau, mai pe românește, speachless.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

Sunt de acord