Alphaville
Un proiect de locuinte in Brasov devine celebru dupa ce faimoasa „Fa, Doina” este acum continuata de mashul lor cat un bloc: „Fa dreapta”.
Sergiana
Din aceeasi campanie „De 20 de ani la inaltime”, am gasit un panou transformat intr-o tigaie uriasa, perpendiculara pe sol. Am senzatia ca daca ma aventurez prea aproape de ea, imi cad fripurile alea pantagruelesti in cap (de aceea si poza e mai slaba, am facut-o de la distanta). Pana la urma este vorba de ce avem mai scump: haleala, cu conditia sa fie de porc (mici, fleica, ceafa, carnati…) si in tigaie (cu varianta – gratar). Si uriasaaaaa!
…
Nu mai stiu numele firmei (o sa-l aflu). Induiosator insa este faptul ca vechile slogane nu s-au pierdut, ci s-au transformat. Astfel, indragitul „Nicio masa fara peste” are azi noi nuantari menite sa explice clar si raspincat de ce e mesajul sau era asa de important. In noua formula aspirantii la implinire descopera ca secretul succesului este la indemana oricui. A oricui care se indoapa cu peste, desigur: „Pestele mancat mai des te conduce la succes”.
PS: nu cumva intram in contradictie cu reclama de la Sergiana? Propun ca romanii sa manace un mic si-un peste un carnat si-un peste. Asa ne simtim bine in pielea noastra de romani autentici, si, in acelasi timp, ne asiguram si viitorul (mai in coltul gurii, dar trebuie).
last update:
poze mult mai clare, cu ambele fete ale panoului:
Reclama – faimoasa – cu pestele s-a transformat in „consumati fructe si legume”, anuntul „acela” care spala toate pacatele. Reclama potivita la epoca potrivita. Sau invers.
„Numai facand sport, poti muri sanatos! „O reclama pt un teren de sport acoperit in incinta unei scoli generale din Brasov
Genial! Toate reclamele din acest articol sunt din Brasov!
Am incercat sa pun si fotografia dar o am undeva pe FB si nu am gasit-o. Dar e undeva pe acolo 🙂
🙂 si tot in Brasov e celebra firma de pompe funebre „Vrei, nu vrei, tot la noi ajungi!” 🙂