„Ce este brandul?” Dacă ești antreprenor, ai nevoie să știi cui trebuie să i te adresezi pentru un răspuns și o soluție complete și coerente pentru ca afacerea ta, odată creată, să și prospere pe o piață saturată, indiferent de domeniul ales. Poți opta pentru o agenție, un liber profesionist sau să renunți la riscuri inutile și să apelezi la Studioul de creație Artvisiona înființat de Simona Gabriela Buzatu și dedicat antreprenorilor români de pretutindeni, cu scopul de a-i ajuta să-și atingă potențialul maxim în afaceri. De altfel, în  cei 17 ani de activitate, Simona – alături de echipa sa – a lucrat la peste 500 de proiecte locale și internaționale de branding. Și astfel, revenim la întrebarea din titlu la care Simona răspunde – în mod privat – prin soluțiile creative și adaptate fiecărui client în parte și – în mod public – prin intermediul primei ei cărți, publicate anul trecut: „Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel”.

Cartea, creată în totalitate de Simona Gabriela Buzatu, este concepută sub forma unui manual ilustrat de teorie și practică în marketing care poate fi citit și aprofundat, atât în format tipărit, cât și online sau sub formă de audiobook, în funcție de preferințele de învățare ale fiecăruia dintre noi.

Cu un cuprins complex – de la Istoria antreprenorilor români, la introducerea în branding și până la strategii de afaceri, psihologia consumatorilor, mituri despre brand etc, volumul oferă o palpitantă călătorie într-un domeniu fără de care, azi, nicio afacere, mică sau mare, nu poate exista. Cu alte cuvinte, dacă brand nu e, nimic nu e… pe piață!

Adresându-se, în primul rând, oamenilor de marketing și antreprenorilor, dar și oricui este dornic să înțeleagă mai mult din mecanismele aflate în culisele oricărui brand de succes, cartea – scrisă coerent și la obiect, cu un vocabular tehnic, dar explicit și astfel accesibil – oferă atât informații teoretice, cât și numeroase exemple practice, ceea ce face ca subiectele dezbătute să poată fi pe deplin înțelese și asimilate. În orice caz, este genul de carte pe care o ai în permanență pe aproape și la care te întorci, punctual, ori de câte ori ai nevoie să-ți clarifici sau să-ți aduci aminte anumite aspecte sau ori de câte ori ai o întrebare la care alte site-uri și alți specialiști din domeniu s-au sfiit să răspundă, doar pentru a „nu da din casă”.

Ca specialist în comunicare și om de marketing pentru diferite companii (precum MoneyGram și Western Union), găsesc cartea „Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel” un instrument indispensabil în consolidarea și promovarea oricărei afaceri în fața clienților săi, dar și a marelui public. Aceasta poate fi achiziționată de aici.

În încheiere, pentru mai multe detalii, vă las în compania Simonei și a Claudiei Pătrașcu, în cadrul uneia dintre cele mai interesante ediții a podcast-ului „Vocea SuperBlog”:

(sursă foto copertă: artvisiona.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

Sunt de acord