Saptamana asta am mai vazut cateva reclame cel putin interesante. Dupa sarbautorile ce au trecut si in vederea celor care vin in acest weekend, am vazut ca Vincon a lansat brandul „Doua vorbe”. Este vorba de o serie de vinuri care invita la discutii, iar daca e sa ne luam dupa maestrul Piersic – imaginea campaniei, e clar ca brandul ar fi trebuit sa se numeasca „Mii de vorbe (spuse doare de Piersic)” sau, mai scurt, „Monolog”. Inteleg ca ironia a primat in alegerea acestui nume, conform delcaratiilor agentiei care a creat acesta identitate.

reclama 24 1

Dar sa lasam vinul, nu ati vrea mai bine sa simtit cum „Trupul ramane viguros, obrazul tanar si frumos?” dupa si in vederea atator destrabalari bahice? Daca da, e simplu, ca s-a inventat elixirul pentru asa ceva:

reclama 24 5

Si ca tot am adus mai sus vorba de 1 mai, presupun ca toti Dorelii Romaniei vor munci – ca sa faca ceva diferit fata de zilele de munca, precum in imagini:

reclama 24 reclama 24 dorell2 reclama 24 dorel

Ntzu!, o sa faca altceva, o sa se dea mari ca lucreaza in publicitate si ca exista un telefon (smartphone, nu orice trompeta cu butoane) care le poarta cu mandrie numele:

reclama 24 utok-dorel-smartphone

Sau poate vor profita de zilele libere sa cheme mesterii sa le reconditioneze mobila veche, in timp ce tamplarul sef le rezolva actele pentru emigrare in Canada.

reclama 24 4

Nu? De ce, aveti suficient lei? Da, ma, dar sunt ei grei, au ba?

reclama 24 3

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here