Saptamana asta am mai vazut cateva reclame cel putin interesante. Dupa sarbautorile ce au trecut si in vederea celor care vin in acest weekend, am vazut ca Vincon a lansat brandul „Doua vorbe”. Este vorba de o serie de vinuri care invita la discutii, iar daca e sa ne luam dupa maestrul Piersic – imaginea campaniei, e clar ca brandul ar fi trebuit sa se numeasca „Mii de vorbe (spuse doare de Piersic)” sau, mai scurt, „Monolog”. Inteleg ca ironia a primat in alegerea acestui nume, conform delcaratiilor agentiei care a creat acesta identitate.
Dar sa lasam vinul, nu ati vrea mai bine sa simtit cum „Trupul ramane viguros, obrazul tanar si frumos?” dupa si in vederea atator destrabalari bahice? Daca da, e simplu, ca s-a inventat elixirul pentru asa ceva:
Si ca tot am adus mai sus vorba de 1 mai, presupun ca toti Dorelii Romaniei vor munci – ca sa faca ceva diferit fata de zilele de munca, precum in imagini:
Ntzu!, o sa faca altceva, o sa se dea mari ca lucreaza in publicitate si ca exista un telefon (smartphone, nu orice trompeta cu butoane) care le poarta cu mandrie numele:
Sau poate vor profita de zilele libere sa cheme mesterii sa le reconditioneze mobila veche, in timp ce tamplarul sef le rezolva actele pentru emigrare in Canada.
Nu? De ce, aveti suficient lei? Da, ma, dar sunt ei grei, au ba?
Păi leul ăla greu o fi mâncat şi el fripturile de Paşte! Şi mai vin şi micii de 1 Mai!
vin, vin incolonati 🙂
Leu usor este?
pai de multi ani incoace se tot
usureazadevine mai usor, pardon 😛