Creatorii de publicitate framanta limba romana cu multa pasiune, uneori cu prea multa, astfel ca rezultatul nu este un act de dragoste, ci o mica siluire, acolo, fara insa a asta sa deranjeze prea tare publicul larg, grabit oricum sa consume orice.

Pambac

Revenim la inclinatia fireasca a romanului catre poezie. Si, precum surorile Cenusaresei, daca nu incape si nu se potriveste firesc, se ajusteaza, se remodeleaza.
„Ce rontaiesti cand te grabesti?”

pambac
Timisoareana

Versurile-i pline de veselie sunt dedicate si bucurestenilor, desigur. Mai schiopatele, asa (se pare ca reteta Cenusaresei nu a dat rezultatele scontate in acest caz):
„Bucurestiul
sa traiasca,
Timisoareana vrea
sa va cinsteasca”

Timisoareana

Culmea fidelitatii

Nu, nu este vorba de un brand, ci chiar de „culmea fidelitatii” pe care am intalnit-o la o firma de servicii funerare si suna asa: „Reduceri substantiale pentru clientii fideli”. (Banuiesc ca mai fideli decat pisicile cu cele 9 vieti ale lor, imposibil. Sau poate vreun vampir ratacit prin Brasov care sa aiba mania inmormantarilor, ca doar nu te pui cu pasiunea nimanui).

IMG_2463 IMG_2462

Ocean Fish

Desi poza nu este farte clara (promit sa revin cu alta corect focalizata), sloganul este: „Ocean Fish. Alta mancare de peste”. In fond, de ce sa nu folosim si sensul propriu si cel figurat in acelasi timp? Nu stiu de ce, numai ca mie una fix expresia asta nu-mi suna deloc bine. Alte pareri?

8 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here