Timpul înseamnă bani şi informaţia înseamnă putere, însă, în on-line, conţinutul înseamnă bani şi putere. Este mai mult decât noul trend în promovare; este răspunsul pe care publicul îl caută la propriile întrebări, este soluţia problemelor sale. Soluţie care înglobează eficient oferta de produse şi servicii a businessului care prezintă respectivul conţinut.

Un cerc închis, a cărui funcţionalitate se reflectă în brand awarness, trafic şi clienţi care revin.

Capacitatea de a deveni viral, prin puterea pe care „like” şi „share” o otorgă conţinutului valoros este unitatea de măsură a eficienţei sale.

A scrie conţinut nu ţine doar de talentul literar al autorului, ci şi de specializarea sa în scrierea optimizată pentru motoarele de căutare, de pregătirea sa în marketing şi de cunoaşterea ultimelor tehnologii şi strategii din domeniu, dar şi a pieţei şi a concurenţei, astfel încât fiecare membru al publicului ţintă să simtă că:

– mesajul este personalizat special pentru el

– cât este de important şi de valoros pentru emitent.

De aceea, firmele care au înţeles asta, au deschis pe site-ul/blogul oficial secţiunea de feedback – comentarii.

Interesul publicului este menţinut astfel prin nivelul ridicat de informaţie pe care conţinutul îl oferă, diminuând necesitatea investiţiilor în reclame plătite, ignorate într-un on-line supra-saturat de astfel de elemente.

Conţinutul este credibil, atractiv şi profitabil, indiferent de suportul pe care se prezintă:

  • Blog / micro-site
  • Pagina de prezentare pe reţelele de socializare
  • Interacţiunea directă (comunicarea) cu publicul – răspuns în timp util la comentariile şi întrebărilor acestora, mai ales dacă sunt critici
  • Newsletter
  • Site-ul companiei (descriere de ofertă de produse şi servicii prin apel la emoţiile bazice ale ţintei)

sau de formă:

  • articol de prezentare/ informativ
  • recenzie
  • advertorial

Prin:

  • Analiză a conţinutul actual
  • Planificare de conţinut
  • Concepere, redactare, editare, corectură
  • Implementare şi coordonare de conţinut în social media

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here