Intamplarea de mai jos este autentica si am trait-o pe pielea personala azi dimineata. M-am dus la unul dintre sediile Bancii Transilvania din Brasov cu rugamintea de a schimba 100 de lei. Bancnota era intreaga, autentica si fara probleme. Probleme aveam eu ca imi trebuia marunt. Domnita de la ghiseu ma intreaba daca sunt clientul bancii, ca altfel regulamentul nu ii da voie sa imi schimbe banii. Dar chiar sunt clientul bancii (firma la care sunt partenera are contul deschis la ei). Imi cere buletinul. Il scot si i-l ofer. Ma cauta in sistem, dar cica „nu sunt”. Ei, pe naiba. Imi cere CUI-ul firmei. Sun, ma agit, fac rost. Gaseste contul. Ii spun si numele partenerilor mei. Tace malc. O intreb:

– M-ati gasit in sistem?

– Pai…da (deci, DA, eram in sistem), dar nu sunteti imputernicita pe cont.

– Nu sunt, corect, dar eu nu vreau sa fac nicio operatiune in cont, eu am nevoie sa imi schimbati 100 de lei. Am nevoie de marunt!

– Nu se poate. NU SUNTETI CLIENTUL BANCII… astea sunt regulile, noi nu ne abatem de la ele, poate in alte parti, dar noi nu…

Poftim??? Deci, NB!, Banca Transilvania are stipulat in regulament urmatorul lucru: „Daca nu sunteti imputernicit pe contul firmei, desi ati semnat la deschiderea acestui cont jdemii de hartii si v-am tarat prin diverse sedii sa va vedem in carne si oase si la fata si avem mereu nevoie de semnatura dumneavoastra pentru diverse chestiuni legate de cont si, deci, da, chiar va avem in baza de date, nu puteti schimba la Banca Transilvania 100 de lei. Ca nu sunteti clientul bancii”. Ca sa stie toti incapatanatii astia de clienti care nu sunt clienti si care au fite in cap si nu se multumesc ca au o nenorocita de suta in buzunar si li s-a nazarit s-o schimbe.

Pana la urma am mers la alta banca unde mi-au schimbat banii fara sa ma intrebe nimic.

PS: Nu inteleg cum de in ultima vreme traiesc sau aud numai astfel de intamplari aberante…

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here