Alphaville

Un proiect de locuinte in Brasov devine celebru dupa ce faimoasa „Fa, Doina” este acum continuata de mashul lor cat un bloc: „Fa dreapta”. 

Sergiana

Din aceeasi campanie „De 20 de ani la inaltime”, am gasit un panou transformat intr-o tigaie uriasa, perpendiculara pe sol. Am senzatia ca daca ma aventurez prea aproape de ea, imi cad fripurile alea pantagruelesti in cap (de aceea si poza e mai slaba, am facut-o de la distanta). Pana la urma este vorba de ce avem mai scump: haleala, cu conditia sa fie de porc (mici, fleica, ceafa, carnati…) si in tigaie (cu varianta – gratar). Si uriasaaaaa!

sergiana2

Nu mai stiu numele firmei (o sa-l aflu). Induiosator insa este faptul ca vechile slogane nu s-au pierdut, ci s-au transformat. Astfel, indragitul „Nicio masa fara peste” are azi noi nuantari menite sa explice clar si raspincat de ce e mesajul sau era asa de important. In noua formula aspirantii la implinire descopera ca secretul succesului este la indemana oricui. A oricui care se indoapa cu peste, desigur:  „Pestele mancat mai des te conduce la succes”.

nicio masa fara peste

PS: nu cumva intram in contradictie cu reclama de la Sergiana? Propun ca romanii sa manace un mic si-un peste un carnat si-un peste. Asa ne simtim bine in pielea noastra de romani autentici, si, in acelasi timp, ne asiguram si viitorul (mai in coltul gurii, dar trebuie).

last update:

poze mult mai clare, cu ambele fete ale panoului:

pestele mancat mai des2 pestele mancat mai des1

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here