(partea a-II a)

Nu stiu zau ce sa mai cred. V-am povestit aici ce am patit cu Telekom. Bun, acum mana sus cine crede ca m-au sunat in intervalul de 3 zile… Aha, stati, jos, nota 2, nu ati inteles nimic. Evident ca nu a sunat nimeni, asa ca am revenit eu cu un telefon a cincea zi. Am reusit sa conving o voce feminina sa ma programeze sa vina echipa tehnica acasa sa-mi aduca pretiosul, nestematul si inestimabilul stick de internet. Programarea era pentru luni, 12 ianuarie, intre orele 12 si 14. Anulez orice altceva pentru acest interval, las poarta deschisa si stau cu ochii pe geam, Doamne fereste sa vina echipa minunata si eu sa le ratez sosirea. Mai aveam putin si le intindeam si covorul rosu. Si ce inima usoara aveam, mai ales ca primisem dimineata si telefon de confirmare (de la robot) cum ca echipa vine! Vineeeeeeeee….

Pe cat de repede trece timpul in general, pe atat de incet se scurg minutele atunci cand esti cu ochii pe ceas: 12.00, 12.30, 13.05… nimic. Ies la poarta, arunc un ochi in susul si in jsul strazii, instruiesc cainii sa latre la cel mai mic semn de oameni cu surubelnita in mana…

Rabdarea mea are o limita generoasa, pe care insa Telekom a reusit s-o epuizeze intr-un mod miraculos de rapid. Pun mana pe telefon si sun (tot la 0800 800 158). Iar. In cateva minute ma conversez cu o doamna amabila care imi noteaza a treia oara numarul de telefon alternativ in sistem (cred ca un sistem imaginar, din moment ce de fiecare data il dau) si MA ASIGURA ca a transmis echipei sa se grabeasca. Era 13.40. La 14.10 trepidez de nervi, fac curse scurte si precise intre peretii bucatariei. Trag aer in piept si sun iar. Imi raspunde un domn care ma asculta nerabdator – ca, na, acum povestea e lunga si ca sa inteleaga care-i treaba, e mult de zis. Raspunsul lui este fe-no-me-nal: Nu mai sunt echipamente in stoc, deci nu mai vine nimeni! Nu se poate!!! Simt ca iau foc, simt ca innebunesc si am senzatia ca pasii ma poarta singuri catre pereti ca sa ma sui pe ei. Cu toate acestea, nu injur, dar ii spun raspicat ca nu este o situatie admisibila si ca am nevoie sa vorbesc cu superiorul sau. Superior care e in sedinta si care o sa ma sune el. Nu accept nici acest raspuns, intreb numele superiorului. Raspunsul care urmeaza ma pune la zid fara drept de apel: O sa va inchid telefonul, la revedere! Si chiar asta face, imi inchide telefonul. In nas. Raman blocata, cum spuneam… Undeva, pe fundal, ideea ca, de fapt, apelurile nu sunt inregistrate si ca, de fapt, nu exista telefonul de dupa pentru evaluarea calitatii serviciilor oferite se iteste victorioasa si-mi face sac-sac. Nu este decat o minciuna, incununata de supremul tupeu: Parerea dumneavoastra este importanta pentru noi. Hai sictir!

Si sun iar! Explic caaaaaalm incaaaa o dataaaa tooot… Cum de la ora 13,40 echipa venea si la 14.10 nu mai erau echipamente in stoc?? Pai, cica, daca nu au venit pana la 14.00, inseamna ca nici nu mai vin si ca de-abia atunci a aparut informatia in sistem… si ca isi cere scuze ca nu au livrat echipamentul pana la 31 decembrie, asa cum era promis in scrisoarea trimisa initial, dar ca pana la 31 ianuarie se rezolva. Ce??? care 31 ianuarie? E prima oara cand aud asa ceva… Pai asta e informarea pe care o aveam… Acum sa stau si sa astept (iar sa astept) ca ma suna ei (de parca ar fi facut-o vreodata…) cand o sa aiba echipamente… la un moment dat…

scrisoare telekom

In acest moment sun iar. Si voi incheia aceasta nota cu noul raspuns primit.

Incercarea 1 – apelul se intrerupe

Incercarea 2 – exista cerere in sistem si verific daca aveti programare… eram programata ieri… da, vad… pac, se intrerupe iar

Incercarea 3 – raspunde altcineva, verifica situatia cererii… intr-adevar erati programata pentru ieri… poate nu au mai avut timp… timp, cu siguranta timp… nu stiu exact care este situatia, dar aici nu figureaza ca nu au fost echipamente… va rog sa ma reprogramati atunci… din pacate nu se poate programare peste programare… cererea apare ca nerezolvata. Numai cand este respinsa sau rezolvata atunci se face o noua programare… nu apare numele echipei tehnice, nu stim cine ajunge. Nu avem permsiunea de a da numarul de telefon al acestora… Da, pai pierderile dumneavoastra nu le plateste nimeni… da, seful de tura va spune acelasi lucru, nu va poate ajuta mai mult… totusi, insist… asteptati… si iar ASTEPT!!! Seful de tura – reiau povestea a nu stiu cata oara… exista stoc!!! Stickurile exista in stoc, in sistem nu apar informatii in legatura cu motivul pentru care nu a venit echipa tehnica. Iau legatura cu acestia sa vad ce se intampla concret. Si o sa revin cu telefon sa va spun exact ce ne-a comunicat. In maxim 15 minute! Asa ca acum astept iar!!! Nu postez acest articol pana cand nu sunt sunata inapoi (ar fi o premiera!!!). Sa zicem ca seful (ma rog, sefa, in acest caz) de tura este parolista? A fost amabila si intelegatoare.

O, zei, exista minuni! Doamne, sunt binecuvantata! M-a sunat inapoi. Rezulta ca, intr-adevar, nu mai sunt echipamente pe Brasov (echipamente distribuite in functie de numarul clientilor si d-aia s-au terminat), dar ca se va rezolva saptamana viitoare printr-un transfer de echipament. Concluzia? Am IAR de asteptat! Macar acum am un nume si saptamana viitoare, cand ma voi fi saturat de asteptare, pot sa mai sun si sa incerc sa comunic iar cu sefa de tura care a facut efortul de a incerca sa rezolve situatia. Deci, inchei cu acelasi

Va urma!

22 COMENTARII

  1. Ei cam asta se intampla la noi in tara cu firme care incearca sa preia monopolul. Si la RCS e cam la fel situatia. Nu au echipamente dar totusi incheie contracte pe banda rulanta, pe datorie cum ar veni. Macar la capitolul servicii, cei de la RCS stau destul de binisor, cel putin in aria mea.

  2. Stai liniştită, că avem cel mai bun internet din lume, Asta când merge! 😉
    Cum spunea mamaia, răbdare şi tutun. În final se va rezolva!
    Ca şi sfat, aruncă o privire la contractul ăla şi rog un mic focus pe clauze contractuale. De exemplu ce se întâmplă dacă ei nu livrează serviciul promis în perioada prevăzută.
    Am şi eu o groază de probleme cu Vodafone, dar mâine îmi expiră contractul. Aşa că…., trebuie să gândesc la rece!:)

  3. ……..Mai bine rămânea Romtelecom. Sper să nu am probleme că altfel o să îmi iau zborul de la ei. Sunt liber de contract şi se poartă cu mine precum …..cu „ouăle”.
    Cât timp a fost Rom……telecom, totul era foarte rapid. Sunam de dimineaţă şi până la amiază veneau.
    Acum……potopul!

  4. Si noi am avut situatia asta, dar acum vreo 17 ani…cand eram pe ultima strada din Pitesti. Dar in ziua de azi mi se pare in primul rand inadmisibil sa nu existe internet in oras! oriunde, nu are importanta locatia! iar apoi…ceea ce se intampla la telekom am mai auzit si pe la rds, dar la media box-uri. au fost situatii cand oamenii au asteptat si 2 ani sa primeasca o cutiuta minune

  5. Buna ziua.
    Numele meu este Radu Badila,va scriu din partea abonatului Badila Ileana nr.tel.0258844890.
    Ea este mama mea si avea un contract cu Telekom(Romtelecom)de aproape 20 de ani.
    Acum o luna de zile o tanara domnisoara dornica de afirmare de la Telekom a sunat-o pentru o oferta
    noua.Adica in acelasi abonament de aprox.80 leiTVA.inclus(pe care il avea de mai mult timp sa mai primeasca mai multa
    viteza la internet.Auzind ca mama mea este o femeie in varsta domnisoara dornica de afirmare i-a modificat abonamentul cu unul aproape dublu in care nu mai avea nici un minut inclus,asta fara acceptul mamei mele.Urmatoarea factura a venit aproape dublu (mama nu avea de unde sa stie ca nu mai avea minute incluse si a sunat in continuare).Am facut o reclamatie ,iar o doamna foarte”competenta” de la agentia Alba ne-a asigurat ca de luna urmatoare factura va veni normal cat venea inainte,fiindca noi vroiam sa trecem la vechiul abonament,dar ca factura marita trebuie platita.Fiind oameni de buna credinta noi am platit factura.Azi mama a primit noua factura.Surpriza!!!a fost cu mult mai mare decat cea de inainte,mai precis dublu.Bataia de joc continua.Am sunat la Telekom Alba,din nou o doamna foarte „competenta”mi-a zis ca mama nici macar nu are contract cu Telekom,ca trebuie sa mearga la sediu.Bun.Am zis sa vorbesc cu cineva mai competent si atunci am sunat la Bucuresti.Un domn de aici mi-a spus ca nu se poate face nimic asta e factura asta dubla care a venit din nou trebuie platita,iar de luna viitoare poate avem norocul sa primim o factura normala(adica abonamentul vechi).Nu mai am pe cine sa sun.Eu vreau doar sa scap de Telekom,adica ma duc sa reziliez contractul mamei.dar cum sa fac asta daca ea nici nu are contract?Cu parere de rau va anunt ca asta nu se va incheia aici.Voi merge la OPC pentru reclamatie si oriunde in alta parte mai e nevoie.Tot odata acest mesaj va aparea si pe facebook.twiter…..etc.
    P.S.Pentru doamnisoara dornica de afirmare(probabil acum deja este in conducere daca a continuat tot asa)
    Rusine ca ti-ai batut joc de o femeie in varstra.
    Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la tel.0724774853.
    O zi buna.

    • Inteleg ca si dv sunteti un client nemultumit (si nedreptatit) ca si mine. Experienta cu ei este oribila. Ce nu am mai scris este ca, dupa tot ce am patit, intr-una din facturile de anul acesta eram taxata pentru… interent! desi in 2015 nu am avut nicio secunda internet de la Telekom. Nu lasati lucrurile asa. Daca mama dv nu are contract, in baza a ce ii sunt oferite servicii si emise facturi? E o minciuna. Mergeti la sediul lor din localitate, faceti o plangere in scris si insistati sa vi se dea un numar de registru. Sper ca asa sa va bage in seama. Eu am facut reclamatie pe email la adresa lor de reclamatii si nimeni nu a raspuns. De asemenea, mergeti la OPC, nu aveti nimic de pierdut, dimpotriva!

Dă-i un răspuns lui cristinalincu Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

Sunt de acord