(partea a III a)

De mine, sigur!

Luni, 19 ianuarie

A trecut aproape o saptamana de la ultima convorbire cu Telekom-ul. Sefa de tura cu care am vorbit atunci imi promisese ca intr-o saptamana se rezolva. Asta se intampla martea trecuta. Azi e luni. Asa ca urmeaza un nou telefon la 0800 800 158. Deci: muzica – „liniile sunt momentan ocupate si apelul va fi preluat in cateva momente”… as rade de umorul telekomistilor, daca nu ar fi de plans. Acum cica „parerea ta e foarte importanta pentru noi”…. hahahahaaaaaa… Minutele se scurg, zdrangane muzica. Un ritm agresiv. Probabil, studiat de psihologi: pana sa treaca „momentele” alea de asteptare sa te razgandesti si sa inchizi.

Dupa 20 de minute stil picatura chinezeasca raspunde o doamna intepata care imi comunica ca „ce programare”? Vine curierul pana pe 31 ianuarie… si ca ei isi asuma aceasta intarziere. Cum, zic? Pai sa pierdem clienti… Ce? Deci d-aia vi se rupe de problemele mele. Ca dovada, pe doamna o incearca o profunda durere la basca, asa ca imi propun sa revin maine pentru a vorbi cu sefa de tura, cea care mi-a spus/promis altceva. Nu-mi vine sa cred ce „zen” sunt. Asta poate ca am acces la internet de imprumut si reusesc sa mai lucrez cate ceva. Sunt absolut incredibili!!!

Marti, 20 ianuarie

Opaaaa… nu mai e muzica. Cred ca imi lipseste. Incepe direct robotul. Istoria aia lunga cu apasa si apasa, cu daca si cu parca, menita sa te tina ocupat, ca poate te plictisesti si nu ai treaba. M-am plimbat prin meniu. Acum opinia mea „accelereaza schimbarea”. Ma bufneste rasul. E la misto, nu?

Primul interlocutor – ma paseaza ca el e de la tehnic. Inseamna ca nu am prins dexteritatea de a butona prin meniu ca sa nimenresc din prima vreun operator care sa vrea sa discute cu mine.

Imi raspunde apoi o doamna, cu o iritare retinuta in voce. Reiau istoria (Doamne, de unde mai am nervi?). Vede in sistem si programarea neonorata si „urgentarile” facute de colegii ei. Nu, nu ma poate pune in legatura cu „sefa de tura” de data trecuta, iar raspunsul este, asa cum m-am obisnuit, halucinant: Am facut din nou urgentare. Asteptam sa se finalizeze. Asteptati ca trebuie sa ajunga la dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil. CEEEEEEEEE??? Deci: „urgentare”, „cel mai scurt timp posibil”, „asteptati” – nimic concret. Implor pentru ceva concret. Fac o incantatie in gand, o matanie virtuala si o cruce cu limba. Doar, doar… Pana la urma, aud ca Azi, cel tarziu maine veti fi apelata. Si ca sa fac o reclamatie la reclamatii@telekom.ro.

Reclamatia e facuta. Trebuie de mult sa fac una si la OPC, am tot ezitat, insa se pare ca Telekom insista sa o fac. Va vine sa credeti ca telenovela tot mai continua?

1 COMENTARIU

  1. „Fac o incantatie in gand, o matanie virtuala si o cruce cu limba.” M-a bufnit rasul la partea asta, dar, stand sa ma gandesc, e de plans, nu alta. Admirabila rabdarea in fata incompetentei lor. Eu, una, le-as fi spus numai de bine prin telefon. 😀

Dă-i un răspuns lui ratzone Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

Sunt de acord